Ekar tomt

Hej hopp! Här har det ekat tomt ett tag. Tänkte försöka komma igång lite långsamt igen, men inget jag lovar att jag kan hålla eftersom de brukar gå utför efter ett tag. För just nu är mitt liv ganska fullt upp från morgon till kväll, fast någonstans ska det nog finnas lite tid. Kan inte lova varje dag, men någon gång ibland i alla fall, haha.
 
Så vad har hänt sen sist då?
Ja, vad har hänt sen sist. Vi kan börja med att jag klar med gymnasiet, vilket är otroligt skönt! Studenten och balen var absolut ett av de roligaste jag gjort. Hade en jättefin student! Men för min del blev det inte färdigt studerande där, utan nu har jag hoppat på en polisförberedande linje på ett år, för att se om polis yrket kan vara något för min del.

Med Diana så är det som det var för några månader sedan. Vi försöker komma någonstans och jobbar oss framåt, sakta med säkert. Vi får se vart det hela slutar. Dessutom har hon fått flytta från sitt förra stall, eftersom det blir bättre tillgångar här. Nu finns det paddock och ridhus i närheten, vilket faktiskt passar oss bättre. Finns inte så mycket att säga om henne, utan det är bra och de går sakta framåt.

Annars har det egentligen bara rullat på. Skaffat mig en vinterbil nu till vintern, så 850n är inte längre ensam utan har fått sällskap av en 240. Så nu står 850n i garaget, där han får stå och vänta in tills våren kommer. För övrigt finns det inget jätte viktigt att ta upp, utan mitt liv har rullat på med både med- och motgångar, precis som livet ska.

Men som sagt var, tänkte försöka komma igång här lite igen. Hur det går återstår att se haha.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0