Onsdag

Idag är jag inte alls så trött som jag trodde att jag skulle vara idag efter igårkväll. Däremot återstår de väl och se om jag är tröttare imorgon, då jag ska jobba ikväll också. Gårkvällen gick bra, skönt att kunna gå bredvid första gången och se lite hur det funkar. Vi får väl se hur det blir ikväll med den jag går med. Hinner inte med Diana idag och igår fick hon bara vara. Har för mig att mamma skulle ut och gå en liten sväng idag med henne så hon får röra på sig lite. Går alldeles för lång dag idag för att hinna med henne idag. Slutar halv tre idag och börjar vid halv fyra idag. På en timme är de inte lätt om man ska hinna äta heller.
 
I vart fall ska strax kila iväg till skolan, har tre lektioner. De två första lektionerna nu är ju inte direkt några roliga lektioner, men det är bara att försöka överleva. Inte för att den sista är så jättemycket roligare, däremot vet jag inte riktigt vad vi börjat med i den än. För sist såg vi på någon film, men vi får se. Nu ska jag ta mig lite vatten och ta på mig ytterkläderna så jag kan dra mig bort mot skolan.
Julia Wisniewska
2015-05-09 @ 18:57:10
URL: http://wisniewskajulia.devote.se

Vilken fin bild!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0