Fullt upp

God morgon! Behöver skynda mig lite ska strax kila iväg mot skolan, där dagen består av två lektioner, svenska och historia. Skönt när det är så lungt med lektioner, för direkt efter skolan måste jag skynda mig hem för att åka en snabb vända till stallet. Hinner dessvärre tyvärr inte rida Diana idag, så det får bli att gå ut och gå en lite sväng med henne i alla fall. Så hon får rör på sig lite! För ikväll jobbar jag, så behöver komma hem lite i tid så jag hinner äta lite. Är bara så synd att Diana drabbas av de hära.. Känns inte alls bra.. Får försöka komma på en lösning. Vi får väl se helt enkelt, kanske longerar henne som igår så hon ändå fått röra på sig. Aja, de återstår att se som sagt var. För först nu så står skolan.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0