Helg

Äntligen är det helg och den här veckan har gått otroligt långsamt mot vad det brukar göra. Det var igår som det gick fort, annars har alla andra dagar varit tråkigt långsamma. Nu är jag hemma igen, och tänkte kolla lite till på skoluppgifter och sen tänker jag faktiskt ta mig ordentligt med helg. Men denna helgen har jag in- och utsläpp så blir tidigare mornar, men tur att man kan somna om. Ska också åka ut till stallet sen, får se om jag hoppar upp på ryggen eller om jag bara låter henne vara idag. Det märker vi, har en del skoluppgifter som ska vara klara och redo att redovisa nästa vecka. Vill gärna försöka få de klart så gott som möjligt! Så jag ska väl sätta igång med det nu.
Skulle kunna döda för de håret!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0