Visste ni..

Att jag är i grunden en riktig bokmal. Kan sträck läsa böcker. När jag var mindre kunde jag läsa ut en bok på en vecka och jag sträck läste boken. Älskar böcker och har hel del böcker hemma hos mamma och pappa. Mycket hästböcker kanske, men har ändå några andra också. Hästtokig som jag var liten så hade jag mycket böcker med en häst story, haha. De sista har jag inte haft tid eller ens tagit mig tid till att läsa. Vilket är synd, för läsa är något jag gillar att göra (om boken är bra). Nu de senaste åren har det tyvärr inte blivit så mycket läsning för min del, fast nu börjar det att komma tillbaka. Äntligen kan jag ta mig lite tid till att läsa lite, vissa dagar mer och vissa dagar mindre men ändå. Läsningen har verkligen en avslappnande effekt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0