Underbar morgon

Det är såna här mornar som jag vill ha mer av! Kunna duscha, äta i lugn och ro, ta de lugnt och njuta lite av morgonen. Så ja tack till mer sådana här mornar! Tyvärr är det inte så lätt att få de så man får njuta av dem när man får de. I vart fall, idag är det Onsdag, mitten i veckan. Inte långt kvar till helg nu och de känns faktiskt skönt. Har ett litet ärende jag ska fixa innan jag drar mig iväg till skolan. Sen är det skola för hela slanten och idag hoppas vi på en bättre dag! Har stallsysslorna ikväll också, så ska till stallet senare. Bästa av allt är att snön töar bort nu, massor har redan försvunnit och håll tummarna nu för att de är bort imorgon helt och hållet, ingen mer snö nu tack!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0