Ta slut någon gång

Åh, Diana som behövde blivit riden idag blev inte det. F*n också.. Den här dagen får gärna ta slut nu.. För den här dagen är verkligen inte min dag. Usch, är både arg och besviken. Jag som hade sett fram emot att rida, men nej då.. Snart är de heller ingen ide för snart är de för mörkt. Åh, va trött jag blir på allt just nu.. Tur att musiken finns då, för de är de enda just nu som jag känner att jag kan bara få vara och inet går emot mig. Usch nä.. Den här dagen får verkligen ta slut någon gång.. Har inte bränsle heller för att åka ut och kolla om dem flyttat på sig nu. Pengar kommer inte in förrän nu på Fredag eller nästa vecka.. Åh, nä nu tänker jag bara lyssna på musik och stänga av omvärlden lite. Hej då!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0