Livet leker

Livet leker verkligen! Träning,kompisar,åk Lolly och plugg,tar verkligen upp all tid just nu. Och bloggen blir allt sämre o sämre,men känns som det inte finns riktigt tid för den just nu. I vilket som tänkte jag ta och berätta väldigt snabbt o kort om veckan.
Tränade Måndag o Onsdag med Elin som vanligt. Blir bara bättre och bättre,vilket känns underbart för övrigt! Vi kör på som vanligt,cyklar,springer/går och tränar magen lite. Finns inte så mycket att säga,alltid lika trevligt att träna med Elin!
 
Ridningen rullar på som alltid. Fick den nya i Fredags,vilket var Junker. Kan direkt säga att det var inte min stil på häst,vi kom inte alls överens eller samspelt med varandra. Fast det var en riktigt trevlig häst,för han gjorde inget. Så här är det ju ibland,alla passar ju inte och vilket vi inte gjorde! Fast han var trevlig men ridningen gick knappt okej ens..

Skolan går väl okej,segt men snart påsklov. Vilket jag sjukt längtar till! Har haft nationellt i no,vilket jag hoppas gått bra. Fast detta återstår att se! Annars finns det inget mer att säga,för det är inget märkvärdigt som händer där ändå så finns verkligen inget att säga. Detta får räcka om skolan!

Resten av veckan har jag träffat kompisar. Mycket bellan,vilket inte skadar mig. Även träffat madde o som sagt så träffar jag ju Elin på träningar. Även lite annat folk! Egentligen finns det inte så mycket att säga,utan ja det är ju lite olika hela tiden. Mycket stan denna veckan har det varit iallafall. Även åkt Lolly,härligt!
Nu ska jag ta och plocka upp mitt rum o sedan gå ut lite i de härliga vädret! Ska även träna idag med Elin
idag,härligt! Nu ska jag inte tjata mer så pusshej!
 
Vi är rätt söta :3<3
RSS 2.0