Ingen är perfekt~

Redan imorgon är de ny månad,tiden går väldigt fort!Vet inte om de är negativt eller posetivt?Isåfall är de posetiva att de snart är sportlov och det går fort till sommarlovet.Vilket jag verkligen ser fram emot!Annars är det väl inget så,eller ja blir 16 om bara någon månad!Vilket jag längtar till också<3.
Nog om det nu och så kan jag berätta lite snabbt om livet det senaste.Som ni minns kanske så var jag på bio med Elin i Söndags.Vilket var riktigt trevligt och jag tror jag nämnde att det blev lejonkungen.Om inte så vet ni nu!Och den var lika bra som vanligt.Annars har det inte hänt så mycket mer,inget speciellt att säga iallafall.Skolan rullar på och det har inte varit några konsigheter alls.
 
Okej,jag har fattat att tv4 var på våran skola!Vem ska bry sig?Inte jag iallafall..bara så trött på dom i skolan som bara höll på med det.Det är ingen stor händelse okej?Jag bryr mig inte överhuvudtaget..Liksom orka skryta om de?Nej,usch det är inget speciellt med det.Seriöst jag skiter i de!
 
Dessutom har jag startat en privat blogg,om ni vill veta användarnamnet,adressenn och lösenet får ni väl fråga om det är så att ni vill ha det.Fast nu ska jag inte sitta här mera utan ska sätta mig med lite läxor nu och bloggar mer senare sen så pusshej!
Foto: Ellinore Lundin(jag)
Kamera: Canon EOS 1000D
RSS 2.0