Måndag 16/11

Puh, känns verkligen att det är Måndag idag, för usch vad trött jag är. Kanske inte så konstigt med tanke på vad klockan är. Känns att helgen tagit mycket krafter ifrån en, jobb och kaos, gårdagen kan vi lika bra radera. Nog om det.

Den här dagen har i all ära varit helt okej. Dagen rullade på som den skulle trots att kroppen och huvudet inte alltid varit med. Efter plugget hände det inte så mycket, utan det blev bara mest lugn och ro en stund innan stallet. De vill jag lova, stallet kan verkligen vara ett ställe man kan koppla av på och bara vara. Diana fick bara vila idag och bara ta det lugnt. Hon har fått köra ett par pass nu i några dagar, så tyckte hon kunde få sig lite vila. Blev mest bara lite gos och mys, med bland annat borstning och godis. Hon är bortskämd min lilla skrutta. Men imorgon får hon alltid röra på sig lite grann, haha. Ja, så mycket mer än så har jag faktiskt inte gjort. Fick hem lite mat och nu tänkte jag faktiskt försöka byta om inför natten för att sova en stund. Vad morgondagen har att erbjuda märker vi imorgon!
Min bästa vän



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0