Stått stilla

Hela helgen har det stått stilla här, med tanke på att jag var på svenska rallyt i Lördags tillsammans med Oskar, Oskar's pappa och Christer. Alltid trevligt och åka upp för att kolla på de här. Absolut en höjd punkt på året. Vi var hemma rätt så tidigt ändå, men man är alltid trött, tanke på att vi gick upp vid halv fem och åkte uppåt vid 5. Så Söndagen ägnade jag bara åt att läsa och ta det lugnt. Vilket inte var helt fy skam! Därav har det stått stilla här.
 
Måndag igen, sportlovet är slut och skolan är igång igen. Dessutom är det inte långt kvar till påsklovet. Skönt att den här dagen inte är lång, utan är relativt en kort dag. Bästa är att det är en lugn vecka och tänkte sätta mig med boken i handen snart för att läsa lite. Har ändå inget för mig, så kan lika bra göra det känner jag. Inga planer för dagen, så vi får se vad som hittas på idag.
Bell
2015-02-16 @ 14:02:38

Skulle du inte rida??

Svar: Inte idag tyvärr. Var fortfarande väldigt isigt på gången.
Ellinore Lundin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0