Onsdagen

Sitter här och ska strax göra iordning mig för skolan. Men börjar inte förrän vid kvart i tolv, så behöver inte stressa. Men de är alltid skönt att kunna ta de lite lugnt innan man går iväg. För tillfället så sysselsätter jag mig med musik och bara ta de lugnt. Idag efter skolan blir det stallet för att trimma Diana lite, igår var hon inte riktigt på jobbhumör men så är de ju. Hon försökte i alla fall och gjorde rätt, fast de inte alltid var så kul. Men jag är nöjd med henne trots allt, bara att trimma vidare där ifrån. Vi får se vad hon är på för humör idag, förhoppningsvis är hon lite mer på jobbhumör. Återstår att se, tur att hon alltid försöker i alla fall trots att de inte alltid är så roligt. Underbara häst! Så får vi väl se vad som händer mer idag, nu ska jag kila och fixa mig lite.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0