Exemplarisk

Åh, va jag är nöjd med Diana idag! Hon skötte sig så fint, har faktiskt inget att säga som var mindre bra. För va bra de gick! Hon får en massa guldstjärnor idag, trots att hon hade en massa energi. Men de är väl inget konstigt heller, hon har ju ändå stått lite nu och har lagrat på sig energi, så när vi kom igång igår kom energin också. Som jag skrev tidigare, hon skötte sig otroligt fint trots energin. Först ledde jag henne en liten bit för att känna av henne lite och för att bli av med lite energi innan vi började med ridnigen. Vilken gick fint, hon gick med snällt. Ridningen sen gick kanon också, vi tog lite skänkelvikningar för att bli av med lite energi och jobbade med att gå långsamt. Och de gjorde sitt! Ja, hon var verkligen exemplarisk idag!
 
Blev en stund i stallet idag, så har duschat och käkat lite. Så snart bär det vidare mot bio för att äntligen kolla på Fifty shade of Grey. Mer än så har nog inte denna kväll att erbjuda, utan nu ska jag fixa de sista som är kvar. Sen bär de av!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0