Bronset

Nu har jag satt ner röven i soffan och ska slänga på hockeyn på teven nu. Nu tar vi bronset Sverige!! Denna dagen har bestått av en hel del pluggande. Men nu äntligen är jag lite mer ikapp igen och det om något känns otroligt skönt! Var även i stallet och tog en promenad med Diana, ville hem till mamma och pappa för att ha så mycket tid som möjligt till plugget. Hon skötte sig fint när vi var ute och gick en liten sväng, och hur skönt var inte det i detta vackra väder som varit idag? Så underbart. Nu på kvällen har mina och Oskars föräldrar varit här på besök, tagit en skinksmörgås och lite fika. Trevligt trevligt! Nu ska jag fortsätta sitta här framför soffan och se på hockeyn. Heja Sverige!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0