Längtar

Om det är något jag verkligen längtar efter så är det våren och sommaren. Tänk er, när värmen börjar komma och det börjar bli färg ute. Hur underbart är inte det? Men det absolut bästa är att man kan få åka runt i en rentvättad 850, rutorna nera och bara njuta med musiken på max. Underbart! Dessutom kommer Lolly ute och då kan man verkligen säga att det är vår/sommar. När Lolly är ute på vägarna ja då är det vår banne mig. Samtdigt så drar alla bilträffar och crusingar igång, sena nätter. Och inte bara för bilarnas skull som jag längtar, utan bara för att det blir ljusare. Utan tänk er, värme, stekande sol och bara svala små vindar. Grilla god mat och bara få vara och njuta. Och ridningen ska vi inte prata om, tänk er vad skönt och rida svala sköna kvällar. Slippa tusen kläder och frysa tills kroppen halvt är dövd av kyla, utan bara kunna ta på sig lätt med kläder och kunna spendera tusen timmar i stallet. Ja, sommaren och våren har bara en massa fördelar helt enkelt. Skulle kunna rappla upp tusen saker som jag längtar till. Så det får gärna bli vår snart. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0