21 Januari

Motivationen till bloggen verkar inte riktigt just nu finnas, men jag försöker verkligen. Men just nu känns det som det är massor i skolan och stressen ligger gärna och puttar på lite i ryggen. Och de om något är verkligen jobbigt.. Men som jag skrivit och sagt tusen gånger, det är bara kämpa på och hoppas på det bästa. Just nu sitter jag här och bara tar det lugnt och tjötar lite med Oskar. Ska väl hoppa i kojs om en liten stund och äta lite kvällsmat.
 
Dagen idag har annars rullat på bra, skönt med sovmornar och känna sig utvilad. Skönt med Onsdag idag, bara två dagar kvar till helg. Vad har dagen annars bestått av då? Jo, inget speciellt faktiskt. Har suttit med lite skolgrejer och sedan bara tagit det lite lugnt. Var på Ö&B med Oskar förut också och kikade lite, annars nä, det har inte hänt så mycket direkt. Nu ska jag fortsätta att tjöta lite med Oskar och bara ta det lite lugnt.
Bjuder på en bild från -12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0