..

Nu skiter jag i detta, går ändå inte framåt. Yes, kännar inget till att lägga ner flera timmar i veckan när de ändå bli blir ogjort och onödigt arbete på det. Ser ingen skillnad knappt alls, överhuvudtaget. Inget kul att känna att det är onödigt arbete om det ändå ska förstöras. Så jag skiter i det nu! Tjänar inget till att lägga en massa arbete på det om det ändå inte går framåt. De tar tid, ja men va fasiken något framsteg måste man väl ändå så få se. Men nepp, inte en enda alls.. Detta gör mig både arg och besviken. Arg för att ingen någonsin kan förstå och besviken för att jag ska behöva ge upp när jag försöker lägga ner hela min stjäl åt detta. Men vänta, jag blir ledsen rent av. Ledsen för precis allt, ingen som kan förstå samtidigt som jag försöker lägga så mycket tid jag kan på det. Tyvärr, jag orkar inte kämpa mer nu för jag orkar inte att inte få se någon framgång. De svider i mig nått otroligt mycket att behöva känna så här.. Jag vill så gärna men jag orkar inte kämpa med en massa motgångar hela tidenl, vill inte svika. Men de svider, svider så jäkla mycket.. Förhoppningsvis kommer det vända snart så jag kan få se lite medgångar istället... Vill inte ge upp, så finns de någon som vill ge lite ork till mig så går det bra så jag orkar med dessa motgångar.
elin a
2014-09-18 @ 18:46:27

finns alltid här om du vill prata hjärtat! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0