Sportlov

Äntligen ledigt och sportlov, härligt! Kändes att det behövdes nu, för fy va trött jag är idag och huvudet verkar inte heller vara med idag. Så vad har sportlovet att erbjuda då? Antagligen inget särskillt, ska ta det lugnt. De enda jag vet att det bli av är Svenska rallyt. Så får vi väl se vad som hittats på. Vet inte om det blir så mycket ridning på Diana, än så länge lär det inte bli av något så direkt. Om bara snön försvann så skulle det bli bättre. Som sagt var vi får väl se vad som händer. Just nu sitter jag här och gör inte så mycket, utan får se vad jag hittar på.
Har en sådan otrolig bildbrist, kanske kameran får åka fram en dag i veckan? Här får ni iallafall en bild på bilen innan han fick lite ompyssling



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0