Nationella

Hejsan hoppsan! Sitter här och övar på det sista nu, puuh skönt är väl det. Nationella i Engelska idag, pratning som gäller. Såg nyss också att min grupp är 09.10-09.30, trodde dock vi hade lektion innan men nej då. Vi börjar den 09.30 så de var ju kul och så vidare. Inte direkt. Enda fördelen är att jag hinner öva lite till, så kommer allt gå fint idag. För övrigt så är allt bara bra med mig och vädret börjar bli mer vårigt nu, skönt är det. Känns som det bli mycket lättare att gå upp ur sängen på mornarna. Verkar som det blir en bra dag idag också, trots att det var lite frost ute imorse. I alla fall, får se vad jag hittar på nu är ju ändå lite mer än en timme kvar tills bussen kommer. Får väl förberedda mig inför dagen och nationella



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0