7 Månader ♡

Allt jag drömt om har jag framför mig,dig i mitt liv. Allt jag vill ha! Du var de sista som fattades i mitt liv för att göra mitt liv perfekt och för att jag skulle kunna bli hel. Det var inte allt du gjorde,du fick även mig att förstå att de finns någon som ville ha mig. Att en människa kan ändra ens liv så mycket. Du fick mig att resa mig upp och komma på andra tankar,göra mig lycklig. Du är de bästa som hänt i mitt liv. Lämnar dig aldrig,vad som än händer. ALDRIG, jag lovar.
 
Skulle aldrig kunna såra dig,vill inte såra dig. Vill bara göra dig lycklig. Skulle kunna ge dig hela världen om jag så skulle kunna de,ge dig precis allt du peka på. Inget i hela världen skulle kunna ersätta dig,inte ens alla pengar i världen kan ersätta dig. 
 
Att känna din nakna kropp min nakna kropp är de bästa som finns. Känns din kroppsvärme mot min nakna hud. Liggande i din varma famn,finns ingen bättre plats. De är där jag vill vara och där jag trivs som mest. Att ligga där med din nakna hud är som att vara i himlen,då släpper jag både rum och tid. Då finns bara du och jag. Ingen annan,bara vi. Då försvinner allt de jobbiga,då finns bara du i mina tankar. Samtidigt som du pussar mig i nacken,samtidigt som du ligger och håller om mig med din kroppsvärme. 
 
Skulle kunna offra allt för dig. Skulle kunna bli av med allt jag äger,bara jag får ha kvar dig vid min sida. Jag ska skydda dig med mina bara händer. Stå vid din sida oavsett vad,inte låta någon köra över dig. Ingen ska få de,absolut ingen. Men varför skulle någon köra över dig? En sådan fantastisk människa som dig går inte att köra över. Men jag lovar att gör någon de så är jag där och hjälper dig så gott jag kan. För de är de som står i min makt,att hjälpa dig. Oavsett vad de handlar om.
 
Och du ska veta att jag finns här för dig,dag som natt. Vad de än handlar om så lyssnar jag. Du vet att du får gråta i min famn,precis som att vara lycklig i min famn. Vilket humör du än är på så står min famn öppen här för dig. De är bara att komma. Jag är ju här för dig. Eller om du bara vill ha någon att krama om,de är bara att komma.
 
I mitt hjärta står du inristat,där äger du ett eget rum. Rummet som bara är ditt. De rummet som bara kommer tillbehöra dig. Så som du äger mitt hjärta och min stjäl,du har hela mitt hjärta i dina händer. Du äger allt de. Så vad du än gör med de så krossa de inte. Tror varken du eller jag vill de. 
 
Skulle inte kunna tänka mig någon annan att dela mitt liv med,än med dig. Vill bara dela de med dig. Kan inte tänka mig någon annan. Finns ingen annan i mina tankar. Du är den enda som finns där. Enda killen som jag vill dela de med. Vill ta del av dina drömmar,dina mål,precis som jag vill att du tar del av mina drömmar. Låt oss uppleva detta ihop. 
 
Skulle kunna säga minns miljoner saker till,men de skulle ta allt för mycket tid. Så detta får räcka men jag hoppas du vet att du betyder allt för mig och är mitt allt. Önskar jag kunde visa hur mycket jag älskar dig,men de går tyvärr inte. Känslorna är allt för stora och blir bara större för var sekund som går. Du är mer än bäst,jag älskar dig då nu för alltid hjärtat 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0