Ojsan..

...här har det inte blivit skrivit på ett tag, hehe. Fast jag har verkligen inte haft tid eller ork till att göra det. Fast nu här jag här och sen får vi se hur det blir med bloggandet framöver. Bloggar väl när jag har tid och ork för det men får väl försöka komma igång här igen.
 
Som sagt var så var julafton igår och för min del blev den riktigt lyckad! Fick mycket fina och bra saker, fick bland annat r-front, vinge, smink, smycken, sängöverkasst, pengar, plattång, godis och lite annat smått. Är väldigt nöjd över det jag fick. Nu blir både jag och bilen fina, haha. Ja, helt enkelt som jag sa min julafton blev riktigt bra! Nu sitter jag här, hungrig och glad. Händer inte så jättemycket just nu, ska strax åka till affären lite snabbt med hjärtat och sedan får vi se vad som händer. Blir väl mest bara att ta de lugnt



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0