Trött.-

 

Usch vad jag är trött och seg idag,vill bara sova en liten stund. Vakna upp imorgon igen,bara låta kroppen få lite vila sad. Ibland är det tur att orken är med trots allt,eller försöker i alla fall. Har precis fixat klart en kompis design,kul att hon gillade den så pass mycket som hon gjorde. Sånt gör en glad laugh! Tänkte dessutom alldeles strax sätta näsan i tyska boken,försöka lära mig glosorna tills imorgon. 

Skrivuppsattsen vi hade idag gick nog faktiskt rätt bra. Hoppas det i alla fall,begär inget mer än ett E smiley. Skulle vara roligt med nått högre,men jag siktar på E i allt så blir de kanoners i slut ändan wink.

Som ni kanske ser har jag gjort om headern smiley? Hoppas ni gillar den,tycker själv den blev helt okej. Får se hur länge den stannar,men den stannar nog ett tag till,hihi. Nu ska jag nosa ner mig i tyska boken,pusskiss

Bjussar på denna lite äldre bilden angel,jag är fett cool annars cool

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0