Morron inlägg

Gomorron

Sovit bra i natt smiley? Själv så har jag sovit kanoners,känns bra att äntligen få sova ut ordentligt tills man verkligen vaknar. Den känslan är verkligen underbar no! Och jag hoppas även att allt är bra med er,för det är just vad det är här. Har ni några planer för dagen då,det är ju trots allt nyår smiley? Själv så har jag faktiskt fullt idag,jag och hjärtat slängde i lite tvätt nyss. Eller ja,hjärtat sprang ner och gjorde det indecision. Sedan ska vi fara ut till min familj,vara där en stund och efter det så blir det hem till hjärtats familj. Så är vi där en stund och senare sen ikväll ska vi möta upp madde. Så ska vi dra och parta loss lite hade vi tänkt oss wink! Det är väl mest så min nyår ser ut och den ser ut att bli väldigt lyckad och jag hopps eran kommer bli lika lyckad som det låter som att min kommer bli. Fast nu ska jag nog ta och ta på mig lite,inte bara sitta här i täcket och glo. Så ni får ha en bra dag så hörs vi förhoppningsvis mer under dagen. Puss heart

Bild från i Juni,så rätt gammal men bjuder på'nwink




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0